Garn, garn, garn

Jag har inte höga krav här i livet..egentligen. Har jag bara lite garn så kan jag underhålla mig själv en bra stund. I vintras tänkte jag göra slut på garnlådan och använda mig av det som fanns men vad har det blivit av det? Jo betydligt mer garn, för börjar man med en sak så fattas det ju ofta en färg eller en annan kvalité.. Inte gör det mig något att högen av "nyttosaker" växer men det finns väl andra i familjen som ruskar lite på huvudet ibland.. (Kan tänka mig att fler där ute känner igen sig)

 Det är då man kan göra små onyttiga saker som t.ex möss



Alltid bra att ha??


Dom samlar damm iallafall



Eller får en att komma ihåg sommaren


För att inte tala om dom svenska goda jordgubbarna

Ja dessa små individer väger ju inte så mycket och inte blev jag av med så mycket garn denna gång men huvudet har fått sitt.. Att få en idé och få ur sig den, sen så kan man lugnt luta sig tillbaka i solstolen och invänta nästa anfall som kommer..... Men det gör inget att vänta heller, inte i dessa dagar när solen har fått en "knäpp" och värmer upp även mina breddgrader här på jorden.. Mys och ta vara på solen så hörs vi