Rolig inspiration

Hittade en härlig blogg http://minspiration.blogspot.com/2010/01/african-flower.html och med en hel del småsnuttar av restgarner satte jag igång.. Och jag måste säga att detta var ett av dom roligare "pysslen" på länge. Färgerna fick ju bli som restgarns högen tillät men jag tycker inte den blev så tokig trots att jag är en aning rädd för mycket färg



Inuti väskan sydde jag till ett litet fack för penna och en till för ex. pengar. Det blir antagligen en till väska så småningom, detta var roligt!



Nästa blir nog med ett fack med dragkedja kanske... Är galen i handväskor och i synnerhet dom med många fack! ( Om inte annat så blir det många glada skratt på omgivningen när mobilen ringer och jag febrilt letar och letar någonstans, någonstans)

Till sist ett stort tack till MIA för en härlig blogg som ger en härlig inspiration!