Sol, promenad och himmel

Vi har varit slöa hundarna och jag. Hela sommaren. Fast det beror nog enbart på mig förstås. Idag skiner solen så walking skorna dammades av och sattes på. Det räcker för då fattar Balder galoppen och någon ångerknapp finns inte.




Det var tydligen fler som njöt av en härlig höstdag innan det är dags för en lååång sömn.


 

Idag är det också en speciell dag. Min Ängla pappa firar sin andra födelsedag i himlen. Han glömde aldrig bort födelsedags tårtor, det var det viktigaste när någon fyllde år. Jag tror och hoppas att du njuter av den godaste tårtan idag pappa med massor av grädde på!

                                                                                         
 
 
Nu vänder vi hemåt för en välförtjänt kopp kaffe som faktiskt kan avnjutas i solen..
 
                                                                             
 


 Och firar i tanken min älskade pappa. Grattis på din dag och Kram från oss alla