Sommar i mitt Härjedalen

Här har vi värme som inte upplevs så ofta här uppe. Skönt är bara förnamnet, jag älskar värme och jag älskar solen. För att vara riktigt patriotisk igen nu då så får jag presentera Herr Myskoxe. Detta uråldriga djur som finns här i dom Härjedalska fjällen.. Fast en mycket mindre variant av den förstås

                                                                                   


Ja i det stadiet funderade jag både en och två gånger om det var lönt att fortsätta..

                                                                           


Men skam den som ger sig - en baksida

                                                                           


En sida

                                                                                  


Skapa horn

                                                                              


Någon form av framsida

                                                                                  


Och.. Voila! Herr Myskoxe