Klaga eller inte klaga?

Ja ibland vet man inte om man ska vara tyst eller inte. Men idag är det en sån dag. I alla fall. Som jag kanske borde vara tyst. Det är en inflammatorisk dag. En intetyckaomdag. Ja nu har jag ju börjat klaga så då fortsätter jag väl då.. Att ha ständiga inflammationer o värk i kroppen är inte kul. Man vaknar tidigt på morgonen av att man måste gå och kräkas upp det onda... ja så är det ibland. Som idag.. Vad ska jag klaga på mer? Jo jag har en illröd och svullen hals med som har varit så nu över en månad. Virus. Virus är intehellerkul.
 Men för att pigga upp tillvaron lite så har jag roliga saker att se fram emot. Har snöat in på glasunderlägg. Behöver ju faktiskt sådana när jag kikar på mitt bord. Dom här tekannorna är väl helt underbara! Jag vill bara ha mer olika pärlor, knappar, garn,ork
 Ja ibland får man nöja sig med att ha roligt inne i huvudet

                                                                            
 
Ideerna till dessa kommer från en så härlig hantverkare: Visit vendulkam.blogspot.com
 
 
 
Eller göra som mina älskade tokar till husdjur
 
 
 
 
 
Lägga sig vågrätt för som man säger, finns det hjärterum finns det stjärterum