onsdag 11 december 2013

Möss på muskerad

Ibland finns dom bara där. Idéerna. När man vaknar. I busskön. Eller på toa. Vissa av dessa tankar måste bara bli en verklig bild. Mina möss ville gå på muskerad. Mina möss ville vara Pippi och Lilla gubben. Så då får dom väl det då. Fast julen står för dörren. Fast jag borde göra annat än att fixa kläder åt dom. Jag borde ju börja förbereda inför helgerna.....


 
 


Men jag har en snäll gubbe. Han kan vänta med julen tills jag är klar med mina idéer säger han. Så man kan väl dansa runt granen i påsk??

4 kommentarer:

  1. Alltså .... hur söta som helst ... Du .. det blir jul vad du än har gjort och inte gjort .... gör allt som du njuter av ... viktigt att man mår bra ju ....Ska snart börja på nya möss , fick lite annat pilleri att syssla med ....
    Ha det bäst ...hoppas mössen får kul på maskeraden ! Och visst du har rätt .. julen varar till påska !!

    SvaraRadera
  2. Kram på dig med och..God Jul!

    SvaraRadera
  3. Såååå söta är dina möss! Åh, grisen! Såå söt! Har börjat virka en. Ska nog virka några möss också, kanske blir det ett miniatyrhus till de. Tack för att du delar med dig av mönstret. God gärning=cancerfonden. Ska gör det med mina möss på något sätt!
    God Jul!

    SvaraRadera
  4. Tack för dom orden. Ja tillsammans kan vi göra något iaf. God Jul på dig med Lena :)

    SvaraRadera