Vi försöker igen...

Som sagt så försöker vi igen. Jag lägger ut beskrivningarna en gång till och håller tummarna den här gången att dom ger den nytta jag vill..... Så snälla sätt in en slant när/om ni vill ta del av mössen m.fl.
Då blir jag glad :) Sätt gärna in på min insamling som ni ser längst upp

Under veckan som varit har det varit mycket bäbisprat, gos, matning och allt som hör en ny världsmedborgare till. Två små har jag fått mysa med och det värmer i hjärtat. Som leksak hittade jag en härlig boll som går att greppa med och som dessutom slukar lite restgarn och var rolig att göra. En bra kombination

                                                                                   


Beskrivningen hittar du här


Eftersom baby "tänket" var igång så blev det en form av skallra med som ju går att variera i det oändliga. Jag såg en bild på en hund, så den är gjord. Men jag tänker att man kan göra en katt, elefant ja allt vad fantasin vill bara det finns öron eller en snabel att få dra i med små, små fingrar
  

                                                                                 

Beskrivning kan jag lägga upp sen om någon önskar..

En duk har det också blivit. Faktiskt så börjar virkat bli inne igen efter många år i det tysta. En beställning på en liten duk blev det och jag har massor med beskrivningar på dukar efter många år som virknörd :)

                                                                               



Igår blev det en dag i meditationens tecken. Att vara i naturen är ett måste för mig. Att få sitta och bara ta in alla ljud från fåglar och vattenbrus är att vila. Som svenska sommaren är så blev det en dag i sol och regn. Men vad gör väl det när man har roligt med nära och kära

                                                                                 


Att få grilla en korv med pinnbröd på och nykokt kaffe över en eld, finns inget som slår det


                                                                                  

                                                                       
Det var allt för nu. Ha det så hörs vi