När livet åker berg och dalbana

Längesedan det blev några rader. Ja ibland tar orken helt enkelt slut. Jag är mitt i livet och det betyder känslor av alla de slag. Det har varit en tid med tråkiga nyheter och trevliga..
Men nu tar vi dom trevliga och vad har hänt med pysslandet sen sist? Några födelsedags dockor har det blivit, en raggar brud, kärleks vättar och sist men absolut inte minst - ett brudpar. En av mina söner gifte sig häromdagen och det var en stolt, glad och rörd mor som dagen till ära klädde sig i hembygdsdräkt. Men nu tar vi och förevigar dockorna..

                                                                                 









Jag behövde några penseldrag i början på sommaren och den som fick stå modell var min "lilla" Siri. Det var ett tag sen jag målade och det kändes, det går fort att tappa snitsen. Men nu har vi även henne på duk

                                                                                   

Ja det var allt för denna gång från mig "mitt i livet"